Nok om det

(Dagens lydspor: Editors – The Back Room)

Syntes plutselig det hadde blitt litt mye politikk i det siste, så derfor måtte jeg poste en ikke-politisk post :)

Siden jeg ikke har noe spesielt på hjertet, blir det i stedet en linkepost med alle de bra tingene jeg har tenkt å gjøre de nærmeste par månedene: Vandre i sola på musikkfest Oslo på lørdag, lage verdens beste guacamole, lære å spille gitar, banke Egil i minigolf, ha en knall uke på Roskilde, ha bursdag, gå på Skeid-kamper, og generelt kose meg i sommer-Oslo med mange kalde halvlitere.

Noen som vil være med?

Kommentarer

  1. kan godt være med jeg, hvis jeg får ha cola i halvliterglasset mitt?! :D
    har du sett jeg har lært meg å linke forresten :p

    SvarSlett
  2. Heisann.

    har svart deg her nå:
    http://martindrange.abcblogg.no/070506150640_hvorfor_sttte_israel.html#comment

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa