Nok om det

(Dagens lydspor: Editors – The Back Room)

Syntes plutselig det hadde blitt litt mye politikk i det siste, så derfor måtte jeg poste en ikke-politisk post :)

Siden jeg ikke har noe spesielt på hjertet, blir det i stedet en linkepost med alle de bra tingene jeg har tenkt å gjøre de nærmeste par månedene: Vandre i sola på musikkfest Oslo på lørdag, lage verdens beste guacamole, lære å spille gitar, banke Egil i minigolf, ha en knall uke på Roskilde, ha bursdag, gå på Skeid-kamper, og generelt kose meg i sommer-Oslo med mange kalde halvlitere.

Noen som vil være med?

Kommentarer

  1. kan godt være med jeg, hvis jeg får ha cola i halvliterglasset mitt?! :D
    har du sett jeg har lært meg å linke forresten :p

    SvarSlett
  2. Heisann.

    har svart deg her nå:
    http://martindrange.abcblogg.no/070506150640_hvorfor_sttte_israel.html#comment

    SvarSlett
  3. Jøss! Jeg som innbilte meg at jeg var den eneste Hjorthen i den norske bloggosfæren og så var jeg ikke en gang den flinkeste!

    Vel...fin blogg, I'll be back!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi leve.

Hvor gammel jeg er

Matematikk overalt.