Propaganda for å rasere samfunnets grunnmur

...er det, i følge noen, det jeg har tenkt å komme med nå, etter oppfordring fra Maren.

Og det enda jeg ikke har planer om verken å gifte meg med eller få barn med ei jente.

Derimot kjenner jeg mange flotte mennesker som ikke har vokst opp med en mor og en far, noen er barn av homofile, noen er skilsmissebarn, noen har en forelder i himmelen. Ærlig talt, "barn trenger en mannlig og en kvinnelig rollemodell"? Hvorfor? Hva er den store og viktige forskjellen? Er det fordi det er viktig for barn å lære seg, først som sist, at menn og kvinner ikke skal gjøre de samme tingene? Nu vel. De aller, aller, fleste barn har i alle tilfeller flere rollemodeller i livet sitt enn bare foreldrene!

Ola Salo får si det igjen:

"And you are totally fogged in you head
If you were serious right now
When you said
That 'it's because
They will be bullied in school'
'Cause that means you let the bullies
Set the rules"

JA TIL NY EKTESKAPSLOV!!!

Kommentarer

  1. Jeg ser ikke noe problem med kjønns- og religionsnøytral ekteskapslov. Men en slik lov omhandler vel ekteskapet som juridisk konstruksjon. Ethvert religionssamfunn må selvsagt selv få bestemme om de vil vie personer av samme kjønn, folkene bak Kristenblogg kan jo bare ha sin kirke uten innblanding fra staten. Dette aktualiserer i sin tur nok en gang problemet med statskirke.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa