Kyssemandag


Bildet ovenfor kommer fra «tegne»serien A Softer World, som kombinerer duse, analoge (?) fotografier med tekst i stripeformat. Stripene kan være underfundige, søte, galgenhumoristiske eller dystre, men er alltid vakre.

Og mens vi snakker om kyssing; jeg har aldri vært en fan av Le Love, den er for søtsuppete for meg. Av en eller annen grunn liker jeg Kiss Me Daily bedre. Den er dedikert helt og holdent til fysiske uttrykk for kjærlighet, nærmere bestemt kyss.

Hvis du fortsatt synes det er for klissete, tenk på at menn som kysser kona si før de går på jobb lever lenger, er involvert i færre bilulykker (!) og tjener mer... Mer om kyssing i New York Times.

*Smask*

Kommentarer

  1. argh, du må ikke legge ut slike linker når jeg har besøksforbud hos kjæreste inntil hans første eksamen er overstått, det gjør meg lovesick.

    SvarSlett
  2. Så der fikk jeg forklaringen på at jeg alltid har hatt maks bonus på bilforsikringen ...

    SvarSlett
  3. analogt kamera = filmbasert kamera ;)

    SvarSlett
  4. Vel, Guri, det går vel an å lage analoge bilder på fotografipapir (som ikke er det samme som fotopapir (til å printe ut på)!) eller vanlig svart papir...

    Men, i dette tilfellet er det vel snakk om filmbaserte bilder, ja :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa