Fin sideplassering

Jeg har også en Pinterest-profil, og der samler jeg på mye rart. Nakne damer, tatoveringer, gatekunst, tango, statistikk og fjas. En av mine virtuelle oppslagstavler er en litt rar oppsamlingstavle med navnet «Expression and aesthetics» («Uttrykk og estetikk»).

Akkurat nå ser thumbnail-forsiden (som viser de ni siste bildene i minikvadratformat) sånn her ut:


Se! Supertøffe Ingrid Espelid Hovig, ei av mine favorittdamer, blir enda tøffere med en brølende løve som motstander...

Er du på Pinterest? Jeg leter stadig etter nye, kule oppslagstavler å følge, så legg gjerne igjen ditt eget brukernavn eller tips til kule tavler i kommentarfeltet. (Jeg har også mulighet til å invitere folk som ikke er på Pinterest ennå, forresten.)

Kommentarer

  1. Å, har du lyst til å invitere meg? :)

    SvarSlett
  2. Ja! Men da trenger jeg e-postadressen din, den vises visst ikke av seg selv.

    SvarSlett
  3. fornavnetmitt@hotmail.com

    :)

    SvarSlett
  4. Ok, det ble kanskje litt forvirrende ser jeg. Den er altså annikken@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Har sendt invite, si fra hvis den ikke kommer frem (evt. sjekk spamfilteret) :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa