Mannssjåvinister og bæjbs

Det spyttes og lugges i bloggerverdenen for tiden. Mihoe har latt seg provosere av mannsgrisblogging om pene damer hos LordX (Peterandrej er vel en god annenkandidat).

Denne mannsgrisprisen henger tydeligvis høyt, for nå legger både Klypa og Esquil inn hver sin noe halvhjertede søknad.

Jeg melder meg inn i klubben (selv om temaet vel snart er utbrukt, for det er grenser hvor hvor provosert man gidder å bli av såpass enkle sjeler som PAJ og LOrdX...) – men hva gjør det meg til når jeg nå poster dette? I sann feministisk ånd, bør jeg vel også kunne vurderes som bloggermannsgris – ingen diskriminering her, vel? Så, ta-da...

Månedens bæjb: Kari Byron





Kari er altså en av "assistentene" i det fantastiske Discovery-programmet Mythbusters. Det i seg selv skulle indikere at hun er smart. Sexy. Hun er silikonfri, naturlig, og hun kjører sin egen klesstil. Dessuten er hun vegetarianer, så hun er nok en liten idealist. Mm. Bra dame.

Skyt meg! Jeg er en mannsgris!

Oppdatert 13. juni 01.45: Jeg som trodde jeg med ironisk distanse slo et slag for ikke-glamourmodellbæibsa. Så viser det seg at dama faktisk har blitt avbildet i FHM! Nedtur!

Nå er jeg virkelig en mannsgris!

PS. Synes fortsatt hun er mye, mye, MYE finere på ballongbildet enn på FHM-bildene :/

(Dagens lydspor: Frank Zappa – Bobby Brown)

Kommentarer

  1. Med fare for å ro meg enda lengre ned i gjørma jeg åpenbart har blitt rotet ned i: Kari Byron er også en flink kunstner, en bekjent av meg har et ekte Kari Byron-oljemaleri på veggen, og jeg må innrømme at jeg er sjalu.

    SvarSlett
  2. Virkelig? Kult! Ser du, DET er en bæjb :)

    SvarSlett
  3. Å fydda. Jeg skal melde deg til Ottar skal jeg. Jajamen. Bare vent du. Snart kommer traktorbabsen og banker på døra di for å fortelle deg hva du går med kvinneidealet.

    SvarSlett
  4. Det var jo en helt vanlig pen dame.

    SvarSlett
  5. Jeg er stygt redd for at LordX allerede har vært på henne, dvs postet henne i kjendisrumpe fredag...

    Det er likevel bra innsats og du viser bra smak. Tror jeg skal slå deg i Mihoe-racet, men kanskje du vinner kvinneklassen :)

    SvarSlett
  6. Å, faen. Ja, der kan du se. Jeg er jo ikke det spor bedre. Men spørsmålet blir da enda mer aktuelt: Hva er en jente som liker å se på kroppene til andre pene jenter?

    Åsåmørkogmystisk bilde du har fått deg...

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa