Hva er i veien med dere?

Leserundersøkelsen avsluttes herved med følgende resultater:

53,3% vil lese mer om tull og tøys
46,7% vil lese mer om personlig/dagboksnotater
43,3% vil lese mer om feminisme
36,7% vil lese mer om politikk
30,0% vil lese mer om teater
26,7% vil lese mer om musikk
10,0% vil lese mer om noe ganske annet

Jaså, ja. Hva er i veien med dere? Tull og tøys på første plass? Jeg mener, jeg eier for det første verken humor eller selvironi. Folk tror som oftest at jeg tøyser når jeg er alvorlig og omvendt. Hrmf.

At dere ennå ikke har fått nok feminisme, gleder meg, selvfølgelig, og at jeg har noen politisk interesserte lesere så vel som noen som ønsker seg teaterstoff, det er fint. Jeg skal prøve å etterkomme ønsker så godt jeg kan.

Men tull og tøys?

Dere 10% som vil lese om noe ganske annet: vennligst spesifiser i kommentarfelt.

Mvh. folkets tjener, prinsesse Lea

Kommentarer

  1. Det er kanskje sånn at de fleste har litt forskjellig smak, men vil lese tull og tøys også? For det gikk jo an å velge fleire ting:)

    SvarSlett
  2. hmmm

    246,7 % tilsammen?

    Forklar empirien bak de tallene (ikke bare at hver kunne velge flere emner, det skjønner jeg også) :O)

    SvarSlett
  3. Tiram: Jada, jada :p

    Knut Stian: Prosenttallene er ikke prosent av samlet antall stemmer, men av samlet antall stemmende. Og noen har stemt på kun ett, andre på to og de fleste på tre alternativer. (Dersom alle hadde benyttet muligheten til å stemme på det maksimale antall valg, skulle summen blitt 300%, altså.)

    SvarSlett
  4. hehe

    Nå forklarte du jo bare det jeg skjønte!

    Hvor mange som stemte for tull og tøys stemte f.eks på politikk?

    eller hvor mange av de som ville ha mer personlige dagboksnotater stemte på f.eks feminisme?

    Det er de spennende tallene (synes nå jeg da)

    :O)

    SvarSlett
  5. Å, sånn. Siden jeg ikke har programmert undersøkelsen selv, bare laget den ved hjelp av en sånn pollnettside, kan jeg ikke finne ut av det. Beklager.

    SvarSlett
  6. Ikke noe å gjøre med det da...

    :)

    SvarSlett
  7. Men ærlig talt da... Hvor var alternativet "sex"?

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa