onsdag, mars 21, 2007

Eiendommelige forhold

Bastet har utfordret meg til å fortelle noe sært om meg selv, nærmere bestemt seks eiendommelige små fakta, og det skal vel la seg gjøre:)

1. Det eneste jeg er ordentlig redd for i hele verden, er stankelbein. Ikke edderkopper. Stankelbein.

2. Jeg kom inn på NISS bl.a. ved å synge den ganske sære låta "Reiser fra deg" av Lars Kilevold. Du vet, "Livet er for kjipt", "Grandiosa lørdagspizza"-Lars.

3. Kunstneriske jeg var faktisk dritgod (sekser!) i matte gjennom hele skoletida mi, selv om jeg sjelden gjorde lekser og synes matte er dødskjedelig.

4. Når jeg er forkjøla og tett i nesa, får jeg ikke sove med mindre jeg har et lommetørkle dyttet halvveis inn i nesa og halvveis inn i munnen (jeg biter i det, og sikler litt og sånn)! Noen vaner er vonde å vende, selv om man har fått seg samboer...

5. Jeg elsker finsk sviske-tango.

6. ...og to av favorittfilmene mine er "Kamilla og tyven"-filmene.

Jeg sender denne videre til Røverdatter, og alle andre som har lyst på:)

7 kommentarer:

  1. Du Lea, den firer'n din er noe for seg sjøl...

    SvarSlett
  2. Punkt fire er jo ganske eiendommelig..... Illustrasjonsfoto ønskes ;-)

    SvarSlett
  3. Nei, jeg føler ikke behov for noe illustrasjonsfoto...

    SvarSlett
  4. Jeg stemmer også for litt medieoppbacking av særheter. Illustrasjonsfoto av punkt 4 og illustrerende musikkvideo av punkt 2...

    SvarSlett
  5. Enig i at stankelbein er ganske mye eklere enn edderkopper... de beina er seriøst ekle.

    Forreste - mye bra her, har ikke sett denne før (bare hørt om) men nå er du på "lista"

    SvarSlett
  6. Cassanders28/3/07 00:17

    hmmm,
    har du virkelig sjekket stankelbein NØYE ???
    De har ofte store (relativt sett), blodtøstige parasitter, stakkrs små :-)
    se: http://bugguide.net/node/view/2413

    Cassanders
    In Cod we trust

    SvarSlett