En forsinket rapport fra bloggertreff...

Hehe... Jeg har ikke vært helt tilstede, og derfor har jeg blitt nesten en hel uke forsinket med rapporten fra forrige bloggerøl... Som også ble både bloggersolo og... andre ting (scroll ned)...

Manglende kamera (jeg torde ikke ta det med etter forrige bloggertreffs tragiske ørevarmertap) fører til at du bare får se det en mørkredd Sony Ericsson vil avsløre...






Tromp og et brett tequila. Heh. Er det rart det blir blurry etter dette:



Hmm... Drusilla og Lotten?

Og ja, stafettpinnen er sånn forsåvidt videresendt... Følg med om bittelitt!

Kommentarer

  1. Endelig! Lurte fælt på hva jeg hadde gått glipp av. Et brett med tequila gjorde vel underverker for den gode samtalen... Neste gang: utepils!

    SvarSlett
  2. Pokker, det treffet glemte jeg.

    Jeg sier som vampus: Neste gang: Utevin! :)

    SvarSlett
  3. Dere mener vel ute-Solo.

    SvarSlett
  4. Ute-blivelse?

    SvarSlett
  5. Tiltredes. Hvertfall utepils og utevin. Distriktene derimot bør nok heller trekk inn til sentrum tror jeg.

    SvarSlett
  6. det varmer å høre at selv en Osloboer egentlig vil ha bloggetreffet i de mer sentrale strøk av landet.

    SvarSlett
  7. Jeg var der etter midnatt...... Alle mennesker begynte å se like ut da. Hva skulle jeg eventuelt ha sett etter?

    SvarSlett
  8. Etter å ha sett hvordan jeg henger over Tromp, tenker jeg at det kanskje var like greit at vi ikke ble med på nachspiel hos den selvsamme Tromp:D
    Det får være måte på bonding!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa