Godt nytt år!

Jeg synes alle skal legge fra seg sin snusfornuftige forakt for nyttårsforsetter en liten stund og vurdere å ta seg et nyttårsforsett til ære for miljøet. For eksempel: jeg skal pante alle flasker, sortere alt avfall, prøve å ta tog i stedet for fly, la bilen stå når jeg kan, eller liknende.

Mitt nyttårsforsett er å bli flinkere til å reparere klær og ting fremfor å kaste det. Mitt nye motto er rett og slett — alt kan repareres!

Så kanskje vi kan feire nyttårsaften fulle av fremtidsoptimisme om femti år også:)

Kommentarer

  1. Godt nytt år, Lea!

    SvarSlett
  2. Godt nyttår, Lea!
    Nyttårsforsetter er en bra ting, syns jeg. Alle ønsker om forbedring er positivt, enten det gjelder egen helse eller miljøet.

    Til jul fikk vi boka "100 ting du kan gjøre for å redde verden..." fra svogern, det handler om helt enkle ting, slik du nevner. Hehe, jeg har nå begynt å bruke klær og sko som eldste sønnen har vokst ut av. Praktisk og pengebesparende...

    Lykke til med alt mulig i 2008!
    Klem!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa