More violence!

Jeg har ei dagbok som jeg skriver i en tre-fire ganger i året. Mange fler interessante minner kommer det ut fra notatboka som jeg alltid har med meg. Der er telefonkludder, notater fra teaterprøver, manusideer, handlelister, hva-jeg-må-huske-å-pakke-til-ferien-lister og mye mer.

Jeg kjøper aldri notatbøker med linjer. Jeg kan ikke notere i rette linjer, og det å tegne innimellom teksten er faktisk min måte å konsentrere meg på.

Denne siden er fra da jeg gikk på skolen og vi satte opp 04:40 psykose i regi av Tony Totino. Han ga kommentarer både på engelsk og norsk, og ville åpenbart ha "more violence".

Dette er fra et seminar om differensiert undervisning fra da jeg jobbet på en ungdomsskole. Foreleseren var ekstremt kjedelig, selv om han visstnok var vokalist i et metal-band...

Her er notater om hvilke rekvisitter jeg trenger å skaffe til barna jeg underviser i teater. På motstående side... Vel, det ser jo egentlig bare sykt ut. Men "fangetårnet" er relatert til elevenes forestilling, altså!
Før "2 do"-lista, har Egil og jeg konkurrert i hvem som kan skrive ned flest afrikanske land.

Kommentarer

  1. Ah- sweet! Dette er kose-notatene sine (c;

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa