Nytt utseende på bloggen

Jeg har bestemt meg for endelig å høre på dere sutrebasser som ikke synes lys tekst på mørk bakgrunn er noe. Så nå ser det riktig så lyst og sommerlig (og lesbart) ut her. Jeg benyttet også muligheten til å legge inn et skikkelig analogt blogghode. Bildet i blogghodet er tatt med mitt instax mini-kamera, og er av en kameliablomst i botanisk hage. (Den er farget rød med tusj etterpå.)

Så, hva synes dere?

Oppdatert litt-senere-samme-kveld: Jeg har også endelig fått oppdatert bloggrullen min; du finner den et stykke ned i sidemargen her. Driver også og rydder opp i andre lenker, men nå kommer kjæresten med dronning Maud-pudding og setter Twin Peaks i DVD-spilleren, så jeg fortsetter nok med det i morgen.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa