Mer enn tusen ord

Jeg skulle egentlig skrive fornuftig om viktige ting, men ordene har forlatt meg de siste dagene. Tror muligens jeg glemte dem på bunnen av et av disse akevittglassene. Uansett. Jeg tenkte jeg kunne dele noen bloggtips med deg. Tre annerledes blogger som har fokus på bilder i stedet for ord.

1. Kroppsbilder er en svensk blogg der ekte mennesker av diverse fasonger viser fram kroppene sine, som en god kontrast til reklameverdenens polerte og ensidige kroppsbilde.





2. London Shop Fronts er rett og slett akkurat det det høres ut som, bilder av butikkfasader i London. London, baby.



3. RetroZone er en tumblr-blogg med snåle, gamle bilder fra forgangne tiår. Åh, jeg elsker det.


Mmm, banan...

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa