Ta vare på det vakre

Hvis du noen gang har saumfart denne bloggen med falkeøyne, har du kanskje lagt merke til at jeg har en liten dingseboms langt nede i høyremargen som heter «siste favoritter fra vi.sualize.us».

Vi.sualize.us er en enkel tjeneste som lar deg samle alle favorittbildene dine fra hele Internett på ett sted. Pinterest er en nyere tjeneste som visstnok gjør noe lignende, men med litt mer mulighet til å sortere og kategorisere. Jeg eier ikke struktur uansett, så for meg er vi.sualize.us fint.

Når vinterdagene blir litt lange og tunge, og jeg ikke har penger til å kjøpe meg lykke heller, pleier jeg å klikke meg inn på profilen min og se på alle favorittene mine i lappeteppeformat. Gratis lykketerapi, lett.

Det gjelder å ta vare på de vakre tingene!


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa