Counting my blessings

Jeg er lettere stresset for tida. Siden jeg er en frilans skuespiller (og dramatiker og litt av hvert, i alle fall innimellom) som er stresset på grunn av mye jobb å gjøre, burde jeg vel egentlig bare være glad til. Men jeg trenger å ta pustepauser og tenke på andre ting. Fine ting.

(Bildene er tatt med min snart to år gamle smarttelefon, steinaldersk i den sammenhengen. Beklager kvaliteten altså.)

1. Ting jeg eier. I'm a material girl, og bokhylla som dekker hele stueveggen vår og fyller leiligheten med bøker, film, tebokser, nips, brettspill og analogkameraer betyr faktisk mye for meg.


2. Ting å glede seg til. Roskilde. Jeg skal rett fra teaterjobb til Roskilde til teaterjobb, men festival blir det. For sjette gang på ni år eller noe. Billetten er i boks, og bra er det!


3. Mennesketing. Dette er kjæresten min. Her er han superonkel for to av verdens aller, aller vakreste barn. Hjertet kan jo renne over av bare det halve.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa