2013

De siste innleggene har oppsummert hvordan det gikk med fjorårets nyttårsforsetter. (Veldig bra!) Uten videre ståhei, her kommer årets:

* I 2013 skal jeg løpe 2013 kilometer (inkludert en maraton). Det utgjør 38,5 kilometer i uka i snitt, så det er et passe hårete mål for meg. Mange trener mer, mange trener mindre. Du kan bli venn med meg på Endomondo for å følge fremgangen.

* I 2013 skal jeg smøre brødskiva mi sjøl, det vil si bli mye flinkere til å lage matpakke i stedet for å ty til kioskmat. Har du lenker til bra matpakkeinspirasjon for oss som ikke har cupcakebloggervennlig tidsskjema? Post dem nedenfor.

* I 2013 skal jeg bli venner med videomediet, og poste minst 12 videoer på bloggen (den første skal nok komme om ikke så fryktelig lenge, vent og se).

Nu, jävlar!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa