Godt nytt år


Dette innlegget skrev jeg på nyttårsaften, fra mobilen i en park i Sydney, Australia. Det var jo et av nyttårsforsettene mine å skrive hundre blogginnlegg i 2012, og dette ville blitt nummer 100. Dessverre ville ikke Internett samarbeide, og siden jeg kom hjem har jeg vært en grinete januarzombie (som jeg er hver januar). Likevel ble resten av innlegget skrevet i 2012, så jeg regner det nyttårsløftet som oppfylt. Hvordan det gikk med resten av nyttårsløftene, og hva jeg skal fokusere på i år, skal jeg komme tilbake til så snart som mulig.

Når jeg skriver dette, er det bare fem timer til vi sier happy 2013 på min lengdegrad. Og selv om tirsdag ikke er annerledes enn mandag, så liker jeg å tenke på et nytt år som blanke ark og fargestifter, jeg. Tror det er mentalt sunt, liksom. Nå skal jeg nyte solen og et av verdens mest kjente fyrverkerier. Godt nytt år! 

 




Kommentarer

  1. Godt nytt år ja, håper 2013 blir likere enn 2012.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa