Quote unquote

Jeg har fått meg en sånn «lag fine sitatbilder»-app. Den er så dust at jeg ikke vil fortelle deg hva den heter, samtidig som jeg selvsagt har fått helt dilla på den. (Appen har masse forhåndsinnlagte sitater fra kjente folk og filmer uten å kreditere opphavspersoner. Dust.)


Dette er meg. (Ja, jeg gjorde det, jeg farga håret tilbake mot min naturlige hårfarge. I samme sekund husket jeg hvorfor jeg forkastet den til å begynne med.)

Jeg har alltid likt banning. Kan ikke noe for det. Elsker det. Banneord beriker språket. Jeg holder det inne i meg når jeg jobber med barn, men jo grovere ramser jeg finner en anledning til å komme med ellers, jo bedre.

Dette er Henrik Ibsen. Han hadde bursdag i går, og han sa og skrev mye lurt. Det hendte han skrev noen banneord også, forresten. Nora i «Et dukkehjem», som dette sitatet stammer fra, står dog ikke for de store språkbombene.


Mens jeg har deg her. Jeg ville jo passe på at dette ikke ble en treningsblogg, for det æ'kke det som er meningen med livet, tross alt. Samtidig er jeg i gang med å trene til maraton nummer to og har blitt ansatt som løpetrener i Urban Tribes for SATS. Jeg har blitt en sånn treningsdame. Banna bein.

Derfor har jeg fått meg et biprosjekt, en egen treningsblogg under I Forms vertskap. Du finner den ved å klikke på bildet under.



Et av de forhåndsinnlagte sitatene i appen. Ja, jeg poster dette føkkings ironisk ditt brødhue. 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa