Igjen

Det er farlig. Det står kanskje ikke om liv og død, men det kjennes sånn. Og likevel... likevel reiser jeg meg og børster støvet av klærne. Jeg vil hoppe, fly og falle igjen. Jeg kommer ikke til å lande på beina. Men det gir jeg faen i.

Sist jeg hadde en affære, tenkte jeg: "OK, jeg har blitt voksen. Jeg forelsker meg ikke med like stor uforbeholdenhet og naiv kraft lenger, men med en liten ispedd dose sunn avstand og snusfornuft. Det er greit."

Hahahaha!

(Men det er også greit.)

(Skjønt litt ubeleilig å forelske seg akkurat når det er skarp og god feminismedebatt i bloggeby, for å spisse pennen klarer jeg visst ikke. Vær overbærende og stem på meg i tordenbloggen likevel, ja?)

Kommentarer

  1. Forelskelse... skummelt og deilig!

    Kos deg da! :-D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa