Månedens magnetpoesi #2

Alle faste lesere vet at mine faste spalter er alt annet enn faste. Mer enn et år etter forrige «Månedens magnetpoesi» finner jeg det nå altså for godt å poste noen flere ord.


Jeg mistenker sterkt Esquil for den der om Trondheim og Moskva. Paul har spurt om Lenin kan lage barn. Jeg tror svaret er nei. Jeg er mer usikker på svaret på «kake eller opprør».


«He shot a skinhead. We are bitter about this.» klinger også voldsomt som Esquil for meg, men siden engelsk-tavla henger på do er det vanskelig å vite. Jeg skulle også gjerne vite hvem som har kreert «Gorgeous lust fever can always put the topmost girl under him.» Poetisk. Og magnetisk, altså.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa