Visuell dagbok

Det beste kameraet er det du alltid har med deg, for de fleste vil det si det kameraet som er innebygd i mobilen. Jeg tar stadig vekk bilder med mobiltelefonen, av mer eller mindre trivielle ting. Mat, skilt, klær, vær. Ting som ikke er interessant nok for bloggen og ikke gode nok bilder for Flickr.

Likevel er det dumt å fotografere for skrivebordsskuffen. Derfor har jeg startet en visuell dagbok, en liten bi-blogg. Hvis du av en eller annen grunn er av den typen som liker å spionere på andres kjedelige og helt normale hverdager, kan du finne den visuelle dagboken min her. (Jeg skriver billedtekstene og overskriftene på engelsk, mest for at engelskkunnskapene mine ikke skal forvitre totalt. Denne bloggen kommer selvsagt til å forbli på norsk.)


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa