Hopp, løp og dans

Jeg er en sånn person som synes verden blir litt mindre hyggelig om høsten og vinteren. Med årene har jeg blitt flinkere til å sloss mot det. Jeg har til og med begynt å ta tran i månedene med R i. Tran, og vitaminbjørner. Tre andre ting som gjør meg glad:

Trampolinegif

HOPP. Å ikke være den eneste i gjengen som synes at lekeplasser er gøy. Her et glimrende eksempel fra Berlin.

LØP. At jeg har fullført mitt første halvmaraton på tiden 1.50.11, og det med økende tempo distansen gjennom (og sluttspurt!), noe som tyder på at jeg kanskje kan løpe fortere neste gang. Er dessuten i rute for planene om maraton under fire timer før tredveårsdagen neste år. Hurra! (Og har funnet meg en løpegjeng. Ekstrahurra.)


Som bevis har jeg fått dette digitale diplomet. Sjekk løpetrynet til den grønnkledte!

DANS. Denne videoen av autistiske Clara som har lært seg en ballett utenat. Hei, høstdepresjonssutre-synessyndpådegselv-Lea? Your argument is invalid.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa