Adventskalender luke 14 (med konkurranse!)

Årets adventskalender er, etter avstemning på bloggen, 24 innlegg med morsomme og fine ting jeg har funnet på Internett. Noen av innleggene kan inneholde lenker til produkter du kan kjøpe. Ingen av innleggene er sponset!

Du har sikkert lagt merke til at grafiske utgaver av mer eller mindre minneverdige sitater florerer rundt på Internett for tiden, særlig hvis du henger litt på Tumblr eller Pinterest. Eller Facebook. Hvis du har lyst til å klistre ditt eget sitat der ute på Verdensveggen, men ikke gidder å styre med et bildebehandlingsprogram og laste ned en fancy font, kan du bruke Recite This. Der kan du sette sitatet ditt inn i en rekke maler.

Jeg har selvsagt lekt meg litt. Dessuten er jeg i julegavehumør i dag! Derfor skal de tre første som klarer å sende meg e-post med svar på hvilke tre filmer jeg har brukt sitater fra her, få en bitteliten førjulsoverraskelse i posten!





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa