En sånn by jeg vil bo i

Hei, Internett! Siden sist vi snakket har jeg vært på hemmelig festival, helt alene fulgt to barn (som jeg er tante til) til og gjennom Dyreparken i Kristiansand, samt vært på sommerhusferie i Danmark med svigers og den store klanen til svigerfar. Da jeg kom tilbake, var huset jeg bor i blitt mange hakk vakrere: 


Blokka vår er blitt dekorert av den chilenske gatekunstneren Inti i samarbeid med Foreningen for Urban Samtidskunst. Jeg er stolt av å bo i et hus som bidrar til å gjøre byen mer interessant å se på, og jeg håper mange flere gårdeiere og sameier vil hjelpe til å tilrettelegge for flott gatekunst som dette. Flotte, fargerike Tøyen har i alle fall blitt litt mer flott og fargerikt denne sommeren. Fornøyd.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi leve.

Hvor gammel jeg er

Matematikk overalt.