Skremt til abort

Jeg har skrevet tidligere om at å snakke om at et glass vin er farlig for fosteret også før man vet at man er gravid, kan føre til stress og usikkerhet for dem som oppdager at de er gravide, kanskje uplanlagt men likevel lykkelige.

Nå forteller Dagbladet at kvinner har blitt så skremt av nulltoleransekampanjen at de har bedt om abort etter å ha tatt "en utepils".

Aftonbladet mener de gjør det på en litt annen måte i Sverige
.

For ordens skyld er jeg helt enig i at man må holde seg unna alkohol og tobakk så snart man vet at man er gravid.

PS.: Jeg ønsker meg flere yndlingsdikt! Gå hit og svar på sommerkonkurransen min, jeg lar den gå til fredag:)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Mett

Hvem voldtok Marianne Aulie?

Den store posten om å reise med tog i Europa